Alla inlägg den 28 januari 2008

Av fanny bengtson - 28 januari 2008 23:00

var hos mormor&morfar förut då.

ho fick e klocka, ett halsband och e parfym utav oss.

och morfar fick e parfym han me.

mamma har ju varit utomland som sagt så hon köpte med lite saker.

själv så fick man e väska, en bh och ett par trosor, allt i grönt givetvist.

haha, bara för att de vet att jag älskar grönt så får jag bara gröna saker.

sen fick jag godis och britney spears parfymen. kulkul.

tack mamma. <'3

drog te gymmet förut också, fy fan vad ont det gjorde.

hade sån jävla träningsvärk så jag kunde knappt göra någonting.

men det gick allt liit. tränade armarna också.

ni får snart akta er, snart är jag större än di där anabola människorna.

svalling och timmy var som sagt också med te gymmet.

nu sitter jag här, pappa jobbar natten denna vecka,

så jag har huset ensamt för mig själv, gött dä.


tog ur löshåret i fredags och snacka om att det sitter lim i håret på mig.

nu har jag dragit i flera dagar för att limmet ska låssna,

men jag drar bort så mycket hår sörrni.

e vacker dag kommer jag komma flintis..

önskar jag var håröm så jag inte kunde dra bort det,

men nu sitter jag och drar som fan så stora hårtussar låssnar.. 


 

förövrigt så är jag helt såld på lars winnerbäcks texter, de är så vackra.

"och det blod som jag trodde var stilla det fick du att rinna,
den uppgivna röst som jag nyttjat så illa fick du att försvinna."

Av fanny bengtson - 28 januari 2008 17:52

inte hänt allt mycket idag.

dagen började med en liit lätt försovning.

kom te skolan e timme senare och då satte jag mig

med jämt liit fölk och planerade showen.

sen flöt dagen på och nu sitter jag här.

ska till mormor&morfar och äta tårta sen också.

efter det ska jag, frida och timmy dra och träna.

blir säkert att svalling följer med också.

idag kom mamma hem från utlandet också.

hon åkte till samma ställe som frida var på.

och ho berättade att ho hade fyra saker te mig, kulkul.

ne nu ska jag åka till marmor och gratta. (:


grattis mormor, 65 år.

pansionär nu då, jag älskar dig!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards