Direktlänk till inlägg 30 januari 2008

graderna sjunker så fort över allt

Av fanny bengtson - 30 januari 2008 23:19

skolaskolaskola, uh så drygt det är!

inte ett dugg kul de där längre.

såg på film hela engelskan & skv:n iaf,

gött det. styrde 'pass it forward' riktigt bra film.

men de blev jämt liit små böligt på slutet.

sen följde pelle hem mig idag igen.

styrde slingor, dom blev typ guld. helt fel färg.

men det smälte in så det blev så jävla snyggt.

sen råkade vi göra ett litet expriment på honom,

eller ah rättare sagt, han gjorde det. haha.

vi skulle göra hans ögonbryn smalare för dom är som sagt feta.

så var vi tvungen att göra de kortare för de var så långa.

så tog vi rakapparaten och pelle ställde in på läge två

men det hände inget så han ändrade till läge ett och det hände fortfarande inget.

så upptäckte jag att han hade den fel så ändrade han på det och vips

så var halva ögonbrynet borta. rätt komiskt faktiskt, inte lätt att vara korkad. haha.

skulle lagt in bilder på han men måste lära mig hur jag gör det innan. haha.

sen kom min hälsade hannis, vi satt nog och pratade i över 2 timmar iaf.

riktigt gött att få träffa dig igen hjärtat, jag har saknat dig.

sen ringde vi svalling så han hämtade oss så åkte vi och köpte jämt e glass vardera.

twister för mi del bler'e. sen drog vi upp till grossbol och kollade på mi match.

vi förlorade mot örnen tragiskt nog med 4-3. så nu ligger vi nog inte

i toppen i serien, tror vi sjök ner till andra plats.

men det tar ni igen tjejer!

ska börja träna på torsdag idag ja, kanske får följa med på cupen

i april förhoppningsvis. iaf efter matchen styrde jag atleten

med frida, svalling och johan. och vilka tror ni inte är där då?

henk, robin, issa och vikki. jag fick fan panik.

det gick int och träna när han stod och kollade på. konstigtnog..

nu vet jag inte vad det är med mig, har så konstiga känslor inuti mig.

vet inte vad det beros på men det påverkar mig negativ så in i frukten..

iaf lagade lite mat när jag kom hem; hackkörv och potatis.

eller nu ljög jag, gjorde bara körven, potatisen var redan färdig gjord.

det var vell relativt gott för att ha varit gjort av mig.

nu sitter jag här, ska snart plocka ur diskmaskinen och lägga tvätten i tumlarn.

sen ska jag jämt ringa svalling så jag slipper stå ute själv åh röka.

sen styr jag nog sängen. eller nog, det lär jag göra.

(btw, onödig fakta men min tv är pajj! usch)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fanny bengtson - 26 februari 2008 02:52

mattias hedlund, grattis på 18 års dan. (:   har inget mer åh säga så.. hey! ...

Av fanny bengtson - 20 februari 2008 02:24

idag visade vi upp showen för skolan och det gick riktigt bra. fanns ju ingen att svara närvös för så det bara flöt på. sen hade vi en show för allmänheten i slutet på dagen. mellan showerna för skolan och allmänheten hade vi fem timmars rast. spende...

Av fanny bengtson - 19 februari 2008 02:22

idag hade vi som sagt permiär på 9ans show. den var mycket bättre än jag hade föreställt mig. vissa nummer sög riktigt hårt som när en bara satt och spelade piano och ingen sjöng eller så. riktigt drygt att lyssna på nästan som man skulle somna men h...

Av fanny bengtson - 14 februari 2008 02:14

jaru, alla hjärtans dag är en mycket tråkig dag för de som inte har lycka.dagen började lite lätt med skola, efter det blev det pluggning på hög nivå.sen lirade jag lite innebandy och efter det hade vi arobik/styrka.sen kom adde, tonka och svalling h...

Av fanny bengtson - 11 februari 2008 21:46

tillbaka igen, var varit hos mamma i e veck nu, så jag har inte haft tillgång till internet.   jobbigt att se dig.. under matten högg det till i hjärtat. vem tror ni varandrar förbi utanför fönstet? jo, robin arvidsson. och det gjorde så ont i mig at...

Ovido - Quiz & Flashcards